Bromoavontuur en de oversteek naar bali - Reisverslag uit Denpasar, Indonesië van Irene Dennis - WaarBenJij.nu Bromoavontuur en de oversteek naar bali - Reisverslag uit Denpasar, Indonesië van Irene Dennis - WaarBenJij.nu

Bromoavontuur en de oversteek naar bali

Blijf op de hoogte en volg Irene

09 Juli 2018 | Indonesië, Denpasar

Dag 10 en verder ....

Dat heeft even geduurd , ik kan wel gelijk vertellen dat we volop aan het genieten zijn hier van ons inmiddels laatste weekje.

We zijn inderdaad naar het waterpark geweest in Malang. Dit was leuk en lekker ontspannen maar niet spectaculair.
dezelfde avond gingen wij rond 2100 naar bed , omdat om welgeteld 0100 de taxi aanwezig zou zijn voor de bromo trip (vulkaan).

Eenmaal in de jeep , en na wat kotsen van Irene later kwamen we dan aan boven op de berg waar de zonsopgang waarneembaar zou zijn. Wat was het koud ! Gehuld in een trui en voor dennis aangevuld met een fluor roze sjaal stonden we te wachten op de zon. Die kwam maar niet en kwam maar niet. Dennis had er inmiddels 3 km heen en weer lopen opzitten toen het niet lang meer bleek te duren. Echter trok er ineens een enorme mist over het gebied. We zagen dus weinig meer van de zonsopkomst.

Dan maar terug in de jeep naar de vulkaan, daar aangekomen begon de best wel pittige tocht naar de krater rand van de bromovulkaan. Onderweg stikte je bijna van de zwavellucht. Er kwam ook nog een helse trap, Maar... we hebben het gehaald !! Eenmaal boven..anticlimax 2 , niets te zien. Mist en rook. Je zag geen hand voor ogen. Wat jammer ! We hadden ons hier erg op verheugd.

Toch wat mooie plaatjes kunnen schieten, eenmaal beneden was de mist in ieder geval weg..

We vervolgenden onze weg richting de haven waar we met de
boot naar Bali vertrokken.
Waar we nu dus de rest van de week verblijven.

Hier ga ik het bij laten , er valt geen tijd meer te verspillen hier !
Veel te mooi,

C U later , Liefs Dennis en Irene

• 09 Juli 2018 - 16:12

Ilse:

Jammer van de zonsondergang. Wel sportief hoor al dat lopen.
    Geniet van jullie laatste week op bali

• 10 Juli 2018 - 09:32

Anneke:

Ahneeee het lijkt wel of ik mijn eigen reisverhaal teruglees! Denk je
    Dat je het mooist betoverende plaatje te zien krijgt. Met al die uren wachten in de kou en dan zie je uiteindelijk helemaal niets! Pechvogels hoor!
    Geniet nog van jullie laatste weekje